Header

في أمريكان إكسـبريس، نـحن ملـتزمـون عـلى الـدوام بمراجـعـة سجـلاتنا وتحديثـها بآخـر بيانات الاتصـال والمسـتـندات الثبوتيـة الخاصـة بك. وبحـسـب الإجـراءات المـتَّبـعة، فإننـا ملزمون بالطـلـب مـن أعضـاء بطاقـاتـنا تأكيـد و/أو تحديـث هـذه البيانات كـل عـدة سـنوات.

بناءً عليه، نرجو منك تعبئة استمارة تحديث البيانات من أمريكان إكسبريس، وتسليم نسخ مصورة من المستندات المبينة أدناه

  • الصفحة الأولى من جواز سفرك الحالي
  • الهوية (البطاقة الذكية، البطاقة المدنية، الهوية الإماراتية.. أو غيرها) أو الإقامة
  • فاتورة الكهرباء أو إحدى فواتير الخدمات الأخرى، أو هوية رسمية، أو نسخة من عقد الإيجار تتضمن عنوان السكن (لبطاقات الأفراد فقط)
  • نسخة من الصفحة الأولى من جواز السفر أو بطاقة الهوية لكل عضو بطاقة تابعة

الرجاء ذكر رقم المراجعة الذي تم إرساله لك عبر البريد الإلكتروني أو رسالة بريدية أو رسالة قصيرة (أس أم أس) عند ملئ الاستمارة. يمكنك أيضاً الاتصال بخدمات الزبائن على الرقم المذكور خلف بطاقتك وطلب رقم المراجعة الخاص بك.

يمكنك تسليم المستندات والاستمارة بعد توقيعها من خلال:

  • زيـارة أقـرب مكـتب تابع لأمريكـان إكسـبريـس الشـرق الأوسـط وتسـليمها شخصياً
  • إرسـال نسـخ إلكترونية منـهـا عـبـر الـبـريـد الإلكـتروني عـلـى العـنـوان kyc@americanexpress.com.bh
  • إرسالها عبر البريد إلى: أميكس (الشرق الأوسط) ش.م.ب. (مقفلة)، ص.ب. 5990، المنامة، مملكة البحرين

إذا كـانـت لـديـك أيـة اسـتـفـسـارات، أو لمزيد من المعلومات يرجى الاتـصـال بـنـا عـلـى الـرقـم المذكور خلف بطاقتك.

At American Express, we are committed to ensuring that our records are up to date with your most recent identification and contact details along with the supporting documents. In accordance with regulatory requirements, we are required to request our Cardmembers to verify and/or update this information every few years.

In view of the above, we kindly request you to complete the Cardmember Information Update Form (‘the Form’) and submit photocopies of the below set of documents:

  • The first page of your current passport
  • National ID (e.g. CPR, Civil ID, Emirates ID etc.) or Residence Permit
  • An electricity bill or other utility bill, Govt. issued ID or page of tenancy agreement containing residential address (required for Personal Cardmembers only)
  • One ID (National ID or first page of the current passport) for each Supplementary Cardmember, as applicable

While completing the Form, please insert the reference number shared with you via letter, email and / or SMS, against the field ‘Reference Number’. Alternatively, you can call the number on the back of your Card and request for your reference number.

You can submit your signed Form along with the supporting documents to us through any of the following options:

  • Dropping off your Form and the documents to your nearest AMEX (Middle East) B.S.C. (c) local office
  • Emailing scanned copies of your Form and documents to us at kyc@americanexpress.com.bh
  • Posting your Form and documents to AMEX (Middle East) B.S.C. (c), P.O. Box 5990, Manama, Kingdom of Bahrain

Should you have any inquiries, please call the Customer Service number mentioned on the back of your Card and one of our Customer Service Representatives will be happy to assist you.

On behalf of American Express, we thank you for your cooperation and continued loyalty.

This Card is issued by AMEX (Middle East) B.S.C. (c) pursuant to a license from American Express.

American Express is a registered trademark of American Express.

AMEX (Middle East) B.S.C. (c) is regulated and licensed by the Central Bank of Bahrain as a Financing Company.

AMEX (Middle East) B.S.C. (c) – Emirates is regulated and licensed by the Central Bank of the UAE
(For UAE Residents)